



Najczęstsze pytania i odpowiedzi
BezpieczeństwoRozwiń
Czy parking jest monitorowany?
Tak, parking posiada system kamer monitorujących, do którego dostęp mają pracownicy parkingu.
Czy parking jest strzeżony?
Wszystkie nasze parkingi są dozorowane. Parking posiada system monitorujący.
Zwiń
ParkowanieRozwiń
W jakich godzinach parking jest otwarty?
Parking otwarty jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Gdzie mogę znaleźć informację na temat opłat parkingowych?
Cennik znajduje się przed wjazdem na parking oraz na kasach automatycznych, znajdujących się przy wjeździe i wyjeździe z parkingu (od ulicy Powiśle). Cennik możesz również sprawdzić tutaj.
Jak mogę dostać się na parking?
Wjazd na parking znajduje się od ul. Powiśle. Wejścia dla pieszych znajdują się przy wjeździe i wyjeździe od ul. Powiśle oraz wokół Placu na Groblach – znajdziesz tam dodatkowe cztery dedykowane, oznaczone pawilony wejściowe z klatką schodową. Każdym z tych wejść dostaniesz się na wszystkie poziomy parkingu.
Co mogę zrobić, jeśli moje pieniądze utknęły w kasie automatycznej podczas płacenia?
Prosimy o poinformowanie o sytuacji przez interkom znajdujący się na kasie automatycznej. Otrzymasz wówczas wskazówki, co należy zrobić.
Czy niepełnosprawni mogą parkować za darmo?
Na parkingu znajduje się 10 miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Parkowanie na tych miejscach jest płatne w ten sam sposób jak na pozostałych miejscach.
Ułatwienia dostępu do parkingu
Parking posiada 2 windy.
Pierwsza winda znajduje się przy a fontannach pomiędzy wjazdem na parking a Hotelem Pod Wawelem.
Druga winda znajduje się przy klatce schodowej przy ul. Tarłowskiej.
Jakiej maksymalnej wysokości może być samochód wjeżdżający na parking?
Maksymalna dopuszczalna wysokość auta to 2,0 m.
Czy z parkingu mogą korzystać samochody zasilane LPG?
Tak, na tym parkingu możliwe jest parkowanie aut z instalacją LPG.
Co mam zrobić, jeśli zgubię bilet parkingowy?
Jeśli zgubisz bilet, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta znajdującego się przy wyjeździe z parkingu lub skorzystaj z interkomu na kasach automatycznych i skontaktuj się z obsługą parkingu. Opłata dodatkowa za zgubiony bilet wynosi 10 zł.
Zwiń
Abonamenty i płatnościRozwiń
Jakie są ceny abonamentów parkingowych?
Na parkingu dostępne są różne abonamenty do wielu potrzeb kierowców. Więcej szczegółów znajdziesz w Cenniku.
Jak mogę zapłacić za parkowanie?
Opłaty dokonasz w kasie automatycznej gotówką lub kartą.
Gdzie i kiedy dokonuję opłaty za parkowanie?
Przed wyjazdem z parkingu udaj się z biletem do jednej z kas automatycznych, zlokalizowanych przy schodach obok wjazdu i wyjazdu z parkingu oraz na końcu sektora niebieskiego gdzie znajduje się szybka kasa pay pass umożliwiająca płatności wyłącznie za pomocą kart zbliżeniowych. Po dokonaniu opłaty masz jeszcze 15 minut na opuszczenie parkingu.
Jak mogę uzyskać abonament parkingowy lub go zmienić?
Abonament zakupisz w Biurze Obsługi Klienta znajdującym się przy wyjeździe z parkingu.
Jak mogę otrzymać paragon już po zapłaceniu?
Paragon możesz otrzymać wyłącznie w trakcie płatności w kasie automatycznej. Wybierz odpowiedni przycisk podczas opłacania biletu. Jeśli o nim zapomnisz i wyjedziesz, nie jesteśmy w stanie wystawić paragonu za usługę.
Czy wystawiacie faktury za parkowanie?
Jeśli chcesz otrzymać fakturę, potrzebujemy oryginał paragonu. Fakturę można otrzymać od ręki w Biurze Obsługi Klienta. Oryginał paragonu można również przesłać na adres naszej siedziby wraz z informacją, na jakie dane mamy wystawić fakturę oraz gdzie mamy ją odesłać. Istnieje możliwość wystawienia faktury elektronicznej.
Czy możliwe jest bezpłatne parkowanie?
Parkowanie bez opłat nie jest możliwe.
Zwiń
ObsługaRozwiń
Czy można zarezerwować miejsce parkingowe?
Niestety, w chwili obecnej nie ma możliwości rezerwacji miejsc parkingowych.
Musiałem przedłużyć pobyt na parkingu. Co należy zrobić?
Jeśli wykupiony czas został przekroczony, najpierw przejdź do kasy automatycznej i włóż swój bilet. Będziesz mógł zapłacić pozostałą kwotę za parkowanie według zwykłej stawki. Po dokonaniu płatności możesz wyjechać z parkingu, umieszczając bilet w kolumnie wyjazdowej.
Czy na parkingu znajduje się obsługa?
W przypadku problemów technicznych skontaktuj się z obsługą za pomocą interkomu. Przyciski znajdują się na kolumnie wjazdowej, wyjazdowej oraz kasie automatycznej. Pracownik obsługi znajduje się w Biurze Obsługi Klienta. Jeśli masz dodatkowe pytania, zadzwoń lub napisz. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj.
Zwiń
Chcesz wiedzieć więcej?
Wszystkie reklamacje dotyczące naszych usług prosimy zgłaszać poprzez formularz reklamacyjny.